tirsdag 22. mars 2011

Glemme

Etter en liten tid på lavkarbo så glemmer man. Ja, man glemmer å kjøpe sjokolade, man glemmer å kjøpe mat og snop med mye karbohydrater. Man slutter å tenke over det. Passerer snopehyllen i butikken uten å registrere det, uten å tenke over det i det hele tatt. Det er i grunnen deilig!
Sukkerhungeren har sluppet taket! Jeg er fri! Fri fra høykarbo, fri fra overspising, fri fra da all kos dreide seg om å ha noe å putte i munnen. HERLIG!

Enkelte dager da livet brått snus oppned, da kan det være jeg husker, og ja nyter karber. Men så lenge det kun skjer i de dagene, da lar jeg meg ikke knekke av det. Jeg nyter det, men glemmer det igjen.

Karbohydratenes grep har sluppet taket i meg!

1 kommentar:

  1. Dette er veldig sant;)
    Jeg har ikke spist sukker på aldri så lenge, og savner det ikke;)
    Det finnes så mye god mat der ute, så hvorfor putte i seg så mye rart når vi blir "syke" av det;)
    Du er flink;)
    Fin blogg du har, eg legger meg til som føler eg:)
    Hilsen Tina

    SvarSlett

Follow my blog with bloglovin