fredag 18. mars 2011

LCHF Osteruller


Disse liker jeg å lage meg når jeg trenger kjapt påfyll av mat.. Mellommåltid, kvelds, lunsj o.l.

Du trenger: 
  • Ost
  • Kjøttpålegg
  • Bakepapir
  • Mikro 

Ta noen skiver med ost og legg i firkanter på bakepapiret.

Osten smeltes i mikroen. Ca 1 min



Legger så på ønsket kjøttpålegg. Jeg har her brukt røkt kalkunfilet fra Prior her. Så legges ost over.


Så en ny runde i mokroen slik at osten på toppen smelter litt. Ikke bruk for lang tid i mikroen her. Jeg bruker ca 30 sekunder på to osteruller.


Så "ruller" jeg de av bakepapiret og legger de over på et fat.



Jeg spiser de med gaffel da de er litt fete. Smaker fantastisk når en er litt sulten.
Her er det og bare å leke seg med forskjellig kjøttpålegg og krydder.
Litt pizzakrydder kan gi en god pizzasmak f.eks.
Lek deg og nyt!

2 kommentarer:

  1. Åh, dette så godt ut! Sliter med og komme på litt raske og gode måltider. Dette skal prøves ut :-)

    SvarSlett
  2. Ja, dette er veldig godt som et raskt lite måltid :-) Håper at du likte de.

    SvarSlett

Follow my blog with bloglovin