lørdag 19. mars 2011

Pakken fra iHerb er ankommet!

IMG_0374
Endelig!! Pakken med varene jeg bestillte fra iHerb er endelig ankommet. Det tok 12 dager, men det var verdt det! Sparer ganske så mye penger på å bestille varer fra iHerb. Portoen er på kun 4$ om en bestiller varer som veier under 1,3 kg. Og man slipper jo selvfølgelig toll om man handler for under 200 kr.
Varene jeg bestille:
iHerb 011 Jarrow Formulas Extra Virgin Coconut Oil

IMG_0375Atkins Peanut Butter Fudge Crisp Bar
Denne bestillingen kom på ca 114 Kr, med porto. Jeg fikk da 5$ I rabatt. Men det var uansett billigere enn om jeg hadde handlet her hjemme.
Kokos oljen er temmelig mye større enn Cocosaen jeg får kjøpt på helsekosten her, og som koster en del mer..

blogg 001 Glasset til  venstre her er et tomt Cocosa glass. Rettelse, det er fyllt med kokoskjøtt. Dette bildet illustrerer vel forskjellen? Eller hva sier dere?
Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Follow my blog with bloglovin