lørdag 19. mars 2011

Lavkarbobriks

_MG_3778
Disse er fantastisk gode. Jeg elsker de med egg eller annet pålegg på. De egner seg veldig til lunsj.
Oppskriften fant jeg i boken Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter. Jeg vil anbefale den kokeboken på det sterkeste til alle som vil spise lavkarbo.
Jeg fulgte ikke oppskriften helt da jeg ikke hadde nok valnøtter, men brukte da i stedet litt mandler. De metter godt, og de er kjappe å lage.
Frø/nøtteblandingen
Frø/nøtteblandingen som jeg brukte
_MG_3722
Vispet egg
_MG_3738
Blandet i frøblandingen
_MG_3763
Blandingen smurt utover stekebrettet med bakepapir under. Klar for steking!
_MG_3794
Smaker forttreffelig nystekt med godt pålegg og en god kopp te! Anbefales absolutt.
Jeg vil desverre ikke legge ut oppskriften her da jeg har funnet den i en kokebok som er å få kjøpt. Og jeg er ikke helt der at jeg tør å be om tillatelse til å legge den ut.
Men har du boken, LAG DE! Fantastisk alternativ til brød!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Follow my blog with bloglovin